انواع مختلف تبلیغات و کاربرد آنها

different-types-of-advertising-and-their-usefulness

راهنمای سریع انواع تبلیغات برای اهداف مختلف

این مقاله انواع مختلف تبلیغات آنلاین را بررسی می کند. کدام یک مثر هستند؟ کدام یک از آنها در واقع به مشاغل کمک می کند تا به اهداف نهایی و اهداف تجاری خود برسند؟

در بازاریابی دیجیتال: ادغام استراتژی و تاکتیک ها با ارزش ها ، منتشر شده در سال ۲۰۱۴ ، ایرا کافمن و کریس هورتون نوشتند که ما بسیار فراتر از مرحله ای هستیم که رسانه های دیجیتالی یک مد است. در واقع ، این به سرعت به وسیله ای تبدیل می شود که مصرف کنندگان به وسیله آن با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار می کنند .

به ویژه هنگام تصمیم گیری در مورد خرید. این دلیل اصلی پذیرش بازاریابان و بازاریابی دیجیتال و تبلیغات است.

اگر بازاریاب هستید ، ممکن است در مورد بهترین راه برای جذب و جذب مخاطبان از طریق تبلیغات دیجیتال شک داشته باشید. به همین دلیل است که ما انواع مختلفی از تبلیغات را فهرست کرده ایم تا به شما کمک کند بفهمید چه چیزی برای مخاطبان هدف شما بهتر عمل می کند.

تبلیغات بازاریابی و فروش در شهر های مازندران

محمودآباد بهشهر شهسوار ساری بابلسر تنکابن قائمشهر نوشهر آمل بابل چالوس نکا نور سوادکوه

اگر به دنبال بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود هستید ، فعالیت های دیجیتالی خود را یکپارچه کرده یا فقط در اولویت بندی مراحل بعدی خود به کمک نیاز دارید ، پس چارچوب محبوب RACE ما برای شما مناسب است. همانطور که در قیف زیر مشاهده می کنید ، تبلیغات یکی از بسیاری از کانال های دیجیتالی است که فعالیت های بازاریابی شما را از راه دور انجام می دهد ، عمل می کند ، تبدیل می کند و درگیر می شود.

می خواهید بیشتر بدانید؟ چرا یک تماس رایگان ۱-۲-۱ با تیم رزرو نمی کنید؟ تماسهای مشاوره ای ما به گونه ای طراحی شده اند که شما را در صندلی راننده قرار داده و از فرصتهای خود با استفاده از RACE Framework صحبت می کنند . بنابراین می توانید در مورد بهترین استراتژی برای کسب و کار خود تصمیم آگاهانه بگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر تماس خود را رزرو کنید.

تبلیغات نمایش ثابت

این یک تبلیغ در صفحه وب است که تغییر نمی کند. یک بنر تبلیغاتی استاتیک عموماً یک فریم واحد با یک عبارت گیرا است. جان اوتول ، مشاور ارشد بازاریابی با عملکرد ، داده های چهار تبلیغ کننده را تجزیه و تحلیل کرد تا تشخیص دهد کدام یک بین تبلیغات ایستا و متحرک بهتر است . پس از بررسی داده های تبلیغ کنندگان به مدت ۱۲ ماه ، او دریافت که تبلیغات ثابت تقریباً بر اساس تبلیغات متحرک در هر کمپین غلبه دارد .

او این نظریه را مطرح کرد که تبلیغات ثابت موثرتر هستند زیرا بازدیدکنندگان قبلی لوگوی برند را فوراً تشخیص می دهند ، در حالی که تبلیغات متحرک دارای مجموعه ای از تصاویر هستند که به طور کلی حاوی لوگوی مارک نیستند. با این حال ، استاتیک تنها به تبلیغات بنری محدود نمی شود. آنها می توانند به اشکال دیگر مانند وبینارهای یک طرفه ، صفحات وب سایت ، کتاب های الکترونیکی ، ایمیل ها و صفحات فرود باشند.

تبلیغات تعاملی

جان مک تیگ ، متخصص بازاریابی ، مزایای محتوای تعاملی را توضیح داد. علاوه بر این که راه اندازی آنها ارزان است ، تبلیغات تعاملی وفاداری و شهرت برند را افزایش می دهد. این می تواند در قالب بررسی مشتریان ، برنامه های تلفن همراه ، رسانه های اجتماعی باشد

این می تواند به صورت بررسی مشتریان ، برنامه های تلفن همراه ، به روز رسانی رسانه های اجتماعی و اشتراک گذاری ، و همچنین نظرات وبلاگ باشد. با این حال ، این دستگاه دارای اشکالاتی نیز می باشد. راه اندازی آن آسان است اما ارزان نیست زیرا باید کانال ها را همیشه کنترل کنید. شما باید محتوای تازه و مرتبط ارائه دهید تا مشتریان خود را درگیر خود نگه دارید. در واقع ، برای کار خوب نیاز به نیروی انسانی ، آموزش و استعداد دارد.

مثال دیگر بنرهای مشاور تعاملی است ، که نسخه های کوچک شده از مشاوران SMARTASSISTANT هستند . که در آنها فقط اولین سوال نمایش داده می شود و پس از تعامل ، کاربران را به صفحه فرود مخصوص کمپین هدایت می کند .

جایی که آنها می توانند به سوالات اضافی پاسخ دهند و فوری پاسخ دهند. پیشنهادات در مورد محصولات مناسب بنرهای مشاور تعاملی یک روش جذاب برای کمک به ایجاد یک تجربه احساسی برای مصرف کنندگان ، ایجاد آگاهی قدرتمند از نام تجاری و افزایش نرخ کلیک از طریق محتوای مرتبط است. مطالعات داشته اند.

بنرهای مشاور تعاملی یک روش جذاب برای کمک به ایجاد یک تجربه احساسی برای مصرف کنندگان ، ایجاد آگاهی قدرتمند از نام تجاری و افزایش نرخ کلیک از طریق محتوای مرتبط است. مطالعات نشان داده است که مصرف کنندگان ۲.۵ برابر بیشتر با این نوع تبلیغات تعامل دارند تا با گزینه های تبلیغاتی معمولی.

تبلیغات متحرک

تبلیغات GIF متحرک یا فلش انواع تبلیغاتی هستند که ایجاد آنها بیشتر از یک متن یا تصویر استاندارد طول می کشد اما ارزش سرمایه گذاری را دارند. این تبلیغات متحرک حداکثر تا ۳۰ ثانیه به مشتریان شما فرصت می دهد تا پیام شما را منتقل کنند. جان هاربیسون ، طراح گرافیک و کارآفرین گفت که می تواند آزادی بیشتری را نسبت به فضای محدود یک تبلیغ ثابت ارائه دهد.

قرار دادن آگهی

کیم گوردون نویسنده می گوید شما باید تبلیغات خود را در جایی که مشتریان شما هستند قرار دهید. این به شما امکان می دهد با پیام مناسب ، در مکان مناسب و در زمان مناسب به مشتریان ایده آل خود برسید. اگر به سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر یا یوتیوب فکر می کنید . در حال حاضر ایده ای در مورد بهترین مکان ها برای قرار دادن تبلیغات خود دارید . در واقع ، رسانه های اجتماعی در دنیای تبلیغات دیجیتال تغییر دهنده بازی است. اجازه دهید نگاهی دقیق تر به انواع مختلف تبلیغات آنلاین بیندازیم.

تبلیغات جستجو- می توانید با فعال کردن حساب Google Adwords یا بسترهای تبلیغاتی مشابه از این استفاده کنید.
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)- آنها لذت فوری را ارائه می دهند فقط به این دلیل که می توانید ساعاتی پس از راه اندازی کمپین انتظار افزایش بازدیدکنندگان در وب سایت خود را داشته باشید. تبلیغ کنندگان می توانند میزان هزینه خود را با PPC و همچنین چه کلمات کلیدی باعث ایجاد ترافیک در وب سایت شوند ، نظارت کنند. برخی از بزرگترین مزایای تبلیغات PPC هزینه های تبلیغاتی کمتر ، کنترل بیشتر بر کمپین های تبلیغاتی شما و هدف گیری دقیق تر مشتریان است.
بینگ- همین اواخر ، تبلیغات بینگ از راه اندازی بازاریابی مجدد برای کمپین های جستجو و خرید خبر داد. تبلیغ کنندگان اکنون می توانند تبلیغاتی را در نتایج جستجوی یاهو یا بینگ به کاربرانی که از سایت آنها بازدید کرده اند ، ارائه دهند.

تبلیغات اینترنتی

فیس بوک- از طریق فیس بوک ، این فرصت را خواهید داشت که دقیقاً به گروه هدف خود نزدیک شوید. قبل از شروع استراتژی بازاریابی فیس بوک خود ، از طراحی و محتوای تبلیغات ، تقسیم بندی ، قالب های تبلیغات و بودجه خود مطمئن شوید.
توییتر- این سایت سه نوع آگهی ارائه می دهد- توییت های تبلیغاتی ، حساب های تبلیغاتی و روندهای تبلیغاتی. با توجه به Penna Powers ، روندهای تبلیغاتی روزانه ۲۰۰،۰۰۰ دلار برای شما هزینه دارد.
Google Display- گوگل اعلام کرد که شبکه نمایش (GDN) به بیش از ۹۰ درصد از کاربران اینترنت جهانی می رسد که در دو میلیون سایت گسترش یافته اند. تبلیغات نمایشی آن بنرها یا جعبه های کوچکی است که هنگام جستجوی سایت ها یا وبلاگ های مورد علاقه خود مشاهده می کنید.
تبلیغات مجدد- AdRoll گفت هدف گیری مجدد با ردیابی افرادی که از سایت شما بازدید می کنند و نمایش تبلیغات مجدد شما در هنگام بازدید از سایر سایت ها به صورت آنلاین برای آنها کار می کند. به طور کلی ، آنها به تبدیل خریداران پنجره به خریدار کمک می کنند.
تبلیغات موبایلی- سریعتر از سایر قالب های تبلیغات دیجیتال در حال رشد است. داده های اخیر Business Insider Intelligence نشان می دهد که هزینه تبلیغات تلفن همراه ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۴۲ میلیارد دلار خواهد رسید.

طراحی انواع تبلیغات

بعد از اینکه تصمیم گرفتید از چه نوع تبلیغاتی استفاده کنید و کجا آنها را قرار دهید ، توجه به طرح آنها نیز مهم است. اگر قصد دارید یک بنر تبلیغاتی قابل کلیک داشته باشید ، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید اندازه آن است. تا حد امکان از اندازه استاندارد استفاده کنید. با این حساب ، Google AdSense اشاره کرد که موفق ترین اندازه ها به شرح زیر است:

بزرگ ۳۳۶×۲۸۰
متوسط ۳۰۰×۲۵۰
جدول امتیازات ۷۲۸×۹۰
آسمان خراش گسترده ۱۶۰×۶۰۰

اگر می خواهید یک بنر تبلیغاتی قابل کلیک داشته باشید ، باید سلسله مراتب را حفظ کنید. با در نظر گرفتن این موارد ، شما همیشه باید سه جزء اساسی را در تبلیغ خود داشته باشید تا مطمئن شوید که آنها توسط بسترهای تبلیغاتی پذیرفته شده و به تبلیغ شما کمک می کند تا بهتر تبدیل شود – لوگوی شرکت ، پیشنهاد ارزش و دعوت به اقدام.

نقش انواع مختلف تبلیغات در استراتژی بازاریابی شما

فراموش نکنید که نقش این انواع مختلف تبلیغات را در مراحل مختلف سفر مشتری در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، افزایش آگاهی ، ایجاد سرنخ یا هدف گیری مجدد.

چارچوب RACE ما یک چارچوب ساختار بازاریابی محبوب برای استارتاپ ها ، SME ها و شرکت های بین المللی است . زیرا می تواند مطابق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما افزایش یا کاهش یابد. به زبان ساده ، RACE بازاریابان را در یک سفر کاملاً متناسب با مشتری که به صورت یکپارچه در دسترس ، عمل ، تغییر و تعامل است.

راهنمایی می کند. امروز تماس تلفنی ۱-۲-۱ رایگان خود را رزرو کنید تا چالش ها و فرصت های استراتژی بازاریابی خود را با استفاده از چارچوب RACE مورد بحث قرار دهید.

انواع مختلف تبلیغات و کاربرد آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top
Call Now Button