پیشنهاد با ارزش موردی که شما نیاز دارید

The-ONE-Value-Proposition-You-Need

چرا پیشنهاد با ارزش فعلی شما در فروش کار نمی کند

در ابتدا ، بیایید ببینیم چرا ارزش پیشنهادی فعلی شما ممکن است پاسخ هایی را که از چشم اندازهای شما انتظار داشتید دریافت نکند.

اگر ارزش پیشنهادی شما بر موارد زیر متمرکز باشد ، ممکن است دچار مشکل شوید.

محصولات ، خدمات یا شرکت فوق العاده شما. حقیقت این است که هیچ کس اهمیتی نمی دهد. شما به آنها دلیلی نداده اید که از وضعیت موجود تغییر کنند.

یک نوع خریدار اصلی ، هنگامی که چندین نفر در فرایند تصمیم گیری دخیل هستند. آنچه برای VP فروش اهمیت دارد می تواند بسیار متفاوت از آنچه که بازاریابی ، فناوری اطلاعات یا امور مالی به آن اهمیت می دهند باشد.

مسائل مربوط به یک صنعت/شرکت خاص که نگرانی های جزئی دیگران است. پیشنهادهای ارزشی که در خدمات مالی خوب کار می کنند ممکن است برای کسانی که در زمینه فناوری یا تولید هستند چندان جالب نباشند.

اولویت های غیر استراتژیک زمانی که شرکت با نگرانی های فوری بیشتری روبرو است. تغییرات اخیر در یک سازمان ، اقتصاد ، بازار ، مشتریان ، رقبا و موارد دیگر می تواند همه چیز را یک شبه تغییر دهد.
ساری آمل بابل قائمشهر بهشهر نکا بابلسر تنکابن محمودآباد نوشهر چالوس نور سوادکوه شهسوار

چگونه می توان یک پیشنهاد ارزش کامل کامل پیدا کرد

درست است. من گفتم یک پیشنهاد ارزش کامل وجود دارد. اما در اینجا این راز وجود دارد – ارزش پیشنهادی کامل شما آن چیزی نیست که بتوانید در هر لحظه از زمان با هر شرکت ، هر فرد استفاده کنید.

برای پیدا کردن یک پیشنهاد ارزش کامل:

با تمرکز بر یک صنعت شروع کنید – حتی اگر بتوانید به طیف وسیعی از شرکت ها بفروشید. شخصاً ، من تمرکز خود را در ابتدا بر روی شرکت های مبتنی بر فناوری متمرکز کردم زیرا مسائل بازاریابی/فروش آنها را درک می کردم.

افراد اصلی را که در فرآیند خرید دخیل هستند شناسایی کنید. سپس ، با استفاده از این ماتریس خریدار ، مسئولیت ها ، اهداف ، مسائل ، چالش ها و موارد دیگر را ترسیم کنید.

سه روش اصلی که این شرکت ها بدون استفاده از محصولات یا خدمات شما کار می کنند را بیابید. در مورد چگونگی “وضع موجود” فعلی آنها در دستیابی به اهداف خود مشکل ایجاد کنید ، چگونه می تواند بر بهره وری ، درآمد ، تجربه مشتری یا هر چیزی که آنها می توانند برای بهبود آنها تلاش کنند ، تأثیر بگذارد. (این در ماتریس خریدار نیز وجود دارد).

درباره شرکت ها/افرادی که دنبال می کنید تحقیق کنید. بیاموزید که برای آنها مهم است و دریابید که آیا آنها ابتکارات استراتژیک عمده ای دارند یا خیر.

جستجو برای رویدادهای محرک که می تواند اولویت های یک شرکت را تغییر دهد. در این کتاب الکترونیکی Hidden Gems ، نحوه انجام این کار را خواهید آموخت. این بهترین راه برای تسلط بر وضعیت موجود و ایجاد گشایشی برای محصولات یا خدمات شما است.

سپس پیشنهاد با ارزش خود را بسازید

هر آنچه را که در تحقیقات خود آموخته اید بکشید تا یک پیشنهاد عالی برای یک خریدار خاص ایجاد کنید ، در یک شرکت خاص که به احتمال زیاد با چالش/مشکلی روبرو است که می توانید به آنها کمک کنید.

در حین کار ، دو یا سه کار دیگر انجام دهید. شما نمی دانید در شرکت چه می گذرد زیرا هنوز در خارج هستید. بله ، می توانید برخی فرض ها را انجام دهید. اما شما اولویت ها را نمی دانید ، بنابراین باید چند گزینه داشته باشید. در نهایت ، یک کمپین – با استفاده از ایمیل ، پست صوتی ، رسانه های اجتماعی – برای دستیابی به آن شخص ترتیب دهید.

پس از اتمام کار ، روی چندین مخاطب احتمالی دیگر در حساب متمرکز شوید. مراحل بالا را تکرار کنید.

یکی از این پیامها در نهایت طنین انداز خواهد شد. شاید دو سه تا.

اگر به طور مداوم از شرکت های مشابه ، خریداران ، صنایع تماس بگیرید ، به زودی بهترین پیام های مورد استفاده را مشخص خواهید کرد.

به وضوح یافتن ارزش پیشنهادی خود از این طریق میانبر نیست. در واقع ، در ابتدا به نظر می رسد یک کندی کند ، مملو از گازیلیون متغیر است.

اما هنگامی که این روند را طی کردید ، قابل تکرار می شود. هر کجا که کار می کنید. هرچه می فروشید. به هر کس که آن را نیز بفروشید. این یک استراتژی است که شکست نمی خورد.

پیشنهاد با ارزش موردی که شما نیاز دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top
Call Now Button