چگونه در مواقع سخت به مسیر اصلی فروش بازگردیم

حفظ ذهنیت مثبت در این مواقع سخت می تواند واقعاً سخت باشد. به ویژه هنگامی که مشتریان بالقوه شما را مجذوب خود می کنند ، فرصت های بزرگ خرید و فروش متوقف می شوند و پیدا کردن شخص جدیدی برای صحبت با او غیرممکن به نظر می رسد.

من می دانم که چقدر راحت می توان وارد ترس شد. مشکلات به نظر می رسد بزرگتر می شوند. و سپس تقریباً غیرممکن است که مستقیم فکر کنیم. مارپیچ رو به پایین شروع می شود – و اگر آن را متوقف نکنید ، فقط بدتر می شود.

روند کمک به فروش توسط مشاور

اول ، من خودم را از مسائلی که با آن روبرو هستم جدا می کنم. درک اینکه من یک بازنده کامل نبودم و همه در تلاش بودند در واقع به من کمک می کند که شخصاً آنقدر پایین نیایم.

سپس ، به جای این که بگویم “من یک مشکل بزرگ دارم” ، به خودم می گویم که این یک چالش است. به طور جدی ، این مهم است. مغز شما به چالش ها پاسخ مثبت می دهد. می خواهد پاسخ هایی پیدا کند. جستجوی ایده های مرتبط را در بانک حافظه خود شروع کنید. به صورت آنلاین به موارد مختلف توجه می کند. به طور خلاصه ، روی دنده کلیک می کند.

پس از آن ، من به خودم یادآوری می کنم که قبلاً چالش های دیگری را با موفقیت پشت سر گذاشته ام. و من به زمان دیگری فکر می کنم که همه چیز را تغییر داده ام ، حتی اگر مربوط به فروش نباشد. به اعتماد به نفس من کمک می کند.

بابلسر تنکابن محمودآباد بهشهر نکا نور سوادکوه شهسوار ساری آمل بابل چالوس قائمشهر نوشهر

سوالات کمک کننده به خرید و فروش سازمان یافته

چه کاری می توانم متفاوت انجام دهم؟
همکاران من چگونه با این وضعیت برخورد می کنند؟
چه کاری می توانم انجام دهم تا از مشتریان فعلی خود کسب و کار بیشتری کسب کنم؟
چگونه می توانم پیام خود را تغییر دهم تا پاسخی متفاوت دریافت کنم؟
چه اتفاقی می افتد تا این تصمیم در اولویت بالاتر قرار گیرد؟
چگونه می توانم به مشتریان خود کمک کنم تا در مورد این تصمیم مهم به اجماع برسند؟

جمع بندی استراتژی های فروش

در نهایت ، من شروع به آزمایش با استراتژی ها ، رویکردها و تکنیک های مختلف می کنم. من می دانم که چیزی باید تغییر کند- اما نه لزوما چه و چگونه. اگر کاری را که انجام می دهم به عنوان آزمایش صدا کنم ، من را از شکست رهایی می بخشد. در عوض من به طور فعال به دنبال پاسخ جدیدی برای یک چالش نوظهور هستم.

هربار که چیز جدیدی را امتحان می کنم ، عقب می روم و آن را ارزیابی می کنم. من به دنبال چیزی هستم که خوب پیش رفت – بنابراین می توانم آن را تکرار کنم. من همچنین به مواردی که با آنها برخورد کردم نگاه می کنم … سپس به دلایل احتمالی آن فکر می کنم.

این چیزی بود که من گفتم؟ چطور گفتم؟ چیزی که من نگفتم؟ ترتیب گفتگو؟ چه کسی آنجا بود/نبود؟ آیا پرونده تجاری من به اندازه کافی قوی بود؟

تنها زمانی که کاملاً با خودم صادق باشم می توانم راه خود را برای یک راه حل عملی پیدا کنم. باید تغییر کنم. باید بهتر شوم. باید بیشتر یاد بگیرم.

یا می توانم جهان ، ویروس CoVid و وضعیت وحشتناک اقتصاد را مقصر بدانم. بله ، واقعیت ما این است.

اما نحوه برخورد ما با این “چالش ها” در نهایت عامل مهمی در نحوه برخورد خوب ما با آنها است.

چگونه در مواقع سخت به مسیر اصلی فروش بازگردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top
Call Now Button