۱۰ دلیلی که به بازاریابی دیجیتال در ۲۰۲۲ نیاز دارید

10-reasons-you-need-a-digital-marketing-in-2022

امروزه بازاریابی دیجیتال بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. برای ایجاد یا بهبود استراتژی بازاریابی خود امروز قدم بردارید تا نتایج خود را در سال آینده تسریع کنید

اگر می خواهید استراتژی بازاریابی دیجیتال را توسعه دهید از کجا شروع می کنید؟ این هنوز یک چالش رایج است زیرا بسیاری از مشاغل می دانند که امروزه کانال های دیجیتال و تلفن همراه برای جذب و حفظ مشتریان چقدر مهم هستند. با این حال ، آنها برنامه ای یکپارچه برای حمایت از تحول دیجیتال و رشد شرکت ندارند و مخاطبان خود را به طور آنلاین به طور موثر جذب می کنند.

اگر کسب و کار شما برنامه بازاریابی استراتژیکی ندارد ، از ده مشکلی که بعداً در این مقاله به آنها اشاره می کنم رنج خواهید برد و در مقابل رقبایی که از لحاظ دیجیتالی بیشتر آگاه هستند ، شکست خواهید خورد.

برای هر یک از ده مشکل ، من همچنین راه حل های بازاریابی و مراحل بعدی را برای کمک به شما در بهینه سازی استراتژی بازاریابی برای جلب مشتریان بیشتر در سال ۲۰۲۲ توصیه می کنم.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال به طور خاص به “دستیابی به اهداف بازاریابی از طریق استفاده از فناوری ها و رسانه های دیجیتال” اشاره دارد.

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ، فناوری و رسانه را در فعالیت های مختلف بازاریابی ادغام می کند و نه بر اساس نوع فناوری ، بلکه بر اساس هدف کمپین سازماندهی می شود.

فناوری های دیجیتال و گزینه های رسانه ای برای کمپین های بازاریابی امروز:

انواع مختلف فناوری های بازاریابی عبارتند از:

وب سایت های شرکت
برنامه های موبایل
صفحات شرکت های رسانه های اجتماعی
موتورهای جستجو
تبلیغات
ایمیل و اتوماسیون
مشارکت دیجیتال با سایر شرکت های دیجیتال
با این حال ، برای موفقیت واقعی ، تکنیک های دیجیتال باید با رسانه های سنتی مانند چاپ ، تلویزیون و پست مستقیم به عنوان بخشی از ارتباطات بازاریابی چند کانالی ادغام شوند. مهمتر از همه ، اکنون بیش از هر زمان دیگری ، باید بتوانید ارزش کار خود را نشان دهید.

چارچوب برنامه ریزی RACE ما تجربه دیجیتالی مشتری را از طریق Reach، Act، Convert and Engage – سفر کامل مشتری ، تقسیم می کند.

در هر تکنیک ، بسیاری از تاکتیک های دقیق وجود دارد که برای موفقیت مهم هستند. بنابراین ، آنها باید ارزیابی و اولویت بندی شوند. به عنوان مثال ، محتوای پویا برای اتوماسیون ایمیل ، شخصی سازی وب سایت به صورت برنامه ای ، هدف گیری مجدد و محتوای آسمان خراش برای جستجوی ارگانیک.

نمیدانید از کجا شروع کنید؟ آموزش اختصاصی بازاریابی ما به شما تمام ابزارهایی را می دهد که برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود در ۱۰ مورد از داغترین کانال ها و استراتژی های بازاریابی نیاز دارید.

اعضای Smart Insights از راه های یادگیری برای استراتژی ، توسعه و توسعه مشاغل خود استفاده می کنند. از برنامه ریزی کمپین گرفته تا بازاریابی ایمیلی ، SEO ، محتوا و موارد دیگر. برای بحث در مورد فرصت های جدید استراتژی بازاریابی دیجیتال ، تماس رایگان ۱-۲-۱ مشاوره استراتژی بازاریابی خود را رزرو کنید.

چالش های بازاریابی دیجیتال

طبق تجربه من ، یک چالش رایج این است که از کجا باید طرح بازاریابی دیجیتال خود را شروع کنید. من فکر می کنم این ترس وجود دارد که گزارش گسترده ای لازم باشد ، اما ما معتقدیم که برنامه ریزی ناب بهترین کار را می کند. به همین دلیل است که همه مسیرهای یادگیری ما در چارچوب RACE یکپارچه شده اند ، بنابراین می توانید یک استراتژی یکپارچه ایجاد کنید.

برنامه شما نیازی به گزارش بزرگ ندارد ، یک استراتژی را می توان در دو یا سه طرف A4 در جدولی که استراتژی های بازاریابی دیجیتال را به اهداف SMART در چارچوب RACE ما پیوند می دهد خلاصه کرد. به عنوان یک عضو کسب و کار ، ما می توانیم از شما حمایت کنیم تا اولین بار آن را به درستی انجام دهید.

بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان

از صحبت با شرکت ها ، من متوجه می شوم که ایجاد طرح های دیجیتال اغلب در دو مرحله اتفاق می افتد.

ابتدا یک برنامه بازاریابی دیجیتال جداگانه ایجاد می شود. این برای توافق و خرید با نشان دادن فرصت ها و مشکلات مفید است. در این مرحله ، می توانید با تعیین اهداف و استراتژی های خاص برای دیجیتال ، مسیری را ترسیم کنید.
دوم ، دیجیتال با استراتژی بازاریابی ادغام می شود ، این یک فعالیت اصلی است ، “طبق معمول”. اما ، به جز تاکتیک ها ، برنامه ریزی جداگانه ای لازم نیست. این مرحله ای است که در آن بازاریابی همه جانبه کانال شما م theثرترین خواهد بود. این هدف است و ما می توانیم شما را به آنجا برسانیم.

بنابراین ، اقدامات بعدی شما برای بهینه سازی کامل استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟

من مطمئن هستم که بسیاری از شرکت های این دسته از رسانه های دیجیتالی به طور مثر استفاده می کنند و مطمئناً می توانند نتایج خوبی از جستجوی خود ، ایمیل یا بازاریابی رسانه های اجتماعی به دست آورند.

اما من به همان اندازه مطمئن هستم که بسیاری از فرصت های یکپارچه سازی بهتر را از دست می دهند یا از چالش های دیگری که در زیر ذکر کرده ام رنج می برند. شاید مشکلات زیر برای سازمانهای بزرگتر که نیاز مبرم به حکومت دارند بزرگترین باشد.

ما راه حل های بازاریابی سفارشی برای حمایت از مشاغل بزرگ و کوچک برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود با راه های یادگیری داریم. آموزش بازاریابی گام به گام ما از شما و تیم شما برای برنامه ریزی ، مدیریت و بهینه سازی م tasksثر کارهای بازاریابی روزانه و اقدامات استراتژیک بلند مدت در جهت اهداف شما پشتیبانی می کند.

همه ابزارها و الگوهای بازاریابی ما در چارچوب RACE یکپارچه شده است. این ساختار بازاریابی مشهور برای توانمندسازی مدیران و بازاریابان با استراتژی بازاریابی برنده واضح و مختصر طراحی شده است تا مشتریان بیشتری را به دست آورد. اطلاعات بیشتر.

۱۰ دلیلی که ممکن است به استراتژی کانال دیجیتال نیاز داشته باشید؟

بنابراین ، اگر هنوز استراتژی ندارید ، یا شاید می خواهید بررسی کنید که کدام موضوعات تجاری مهم است که در یک بازنگری استراتژیک لحاظ شود ، ما ۱۰ مشکل رایج را بیان کرده ایم که اگر تجربه نکنید در تجربه ما به وجود می آید. استراتژی ندارید

۱.شما بی جهت هستید

من متوجه می شوم که شرکت های بدون استراتژی دیجیتالی (و بسیاری دیگر که دارند) هدف استراتژیک مشخصی برای آنچه می خواهند به صورت آنلاین از نظر جذب مشتریان جدید یا ایجاد روابط عمیق تر با مشتریان فعلی داشته باشند ندارند.

و اگر اهدافی با اهداف بازاریابی دیجیتالی SMART ندارید ، احتمالاً منابع کافی برای رسیدن به اهداف را در اختیار ندارید و از طریق تجزیه و تحلیل ارزیابی نمی کنید که آیا به آن اهداف دست یافته اید.

۲.مخاطبان آنلاین یا سهم بازار خود را نمی شناسید

اگر در این مورد تحقیق نکرده اید ، تقاضای مشتری برای خدمات آنلاین ممکن است دست کم گرفته شود. شاید مهمتر از همه ، بازار آنلاین خود را درک نکنید. پویایی با کانال های سنتی با انواع مختلف مشخصات مشتری و رفتار ، رقبا ، پیشنهادات متفاوت خواهد بود. ، و گزینه هایی برای ارتباطات بازاریابی.

ما ابزارهای بازاریابی برای حمایت از تحقیق و برنامه ریزی شما داریم. ماژول تجزیه و تحلیل رقبای محبوب ما در RACE Practical Strategy Learning Path ما دارای الگوها و ماتریس هایی است که عملکرد نسبی رقبای کلیدی شما را مرور می کند. به علاوه ، با ابزارهای برنامه ریزی کلمات کلیدی Google ما درباره هدف مخاطبان خود بیشتر بدانید.

تمام آموزش های بازاریابی ما از شما و تیم شما برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی برنده برای دستیابی ، جذب و حفظ مشتریان بیشتر و تسریع ROI شما از بازاریابی دیجیتال پشتیبانی می کند. به نظر خوب میاد؟ با شروع از امروز گام های بعدی خود را برای یک استراتژی برنده بردارید.

۳.رقبای موجود و مبتدی سهم بازار را بدست خواهند آورد

اگر منابع کافی را به دیجیتال اختصاص نمی دهید ، یا از رویکرد موقتی و بدون استراتژی مشخص استفاده می کنید ، رقبای شما ناهار دیجیتال شما را می خورند!

به عنوان یکی از اعضای Smart Insights ، ما شما را از آخرین روندها و نوآوری ها در بخش خود مطلع خواهیم کرد. بنابراین می توانید پیش قدم بمانید و عقب نیفتید.

۴.شما یک ارزش پیشنهادی آنلاین قدرتمند ندارید

یک پیشنهاد ارزش دیجیتالی با وضوح مناسب و متناسب با شخصیت های مختلف مشتریان شما ، به شما کمک می کند تا خدمات آنلاین خود را متمایز کرده و مشتریان فعلی و جدید را تشویق به تعامل و وفاداری کنید. بازاریابان باهوش تکنیک های بازاریابی خود را برای جذب B2B ، B2C از فروش D2C و رهبری موثر طراحی می کنند.

توسعه یک استراتژی بازاریابی برای بسیاری از سازمانها کلیدی است ، زیرا محتوا چیزی است که مخاطبین شما را از طریق کانالهای مختلف مانند جستجو ، بازاریابی از طریق ایمیل و وبلاگ شما جذب می کند.

۵.شما مشتریان آنلاین خود را به اندازه کافی نمی شناسید

اغلب گفته می شود که دیجیتال “قابل اندازه گیری ترین رسانه تاریخ است”. اما Google Analytics و موارد مشابه فقط حجم بازدیدها را به شما می گوید ، نه احساسات بازدیدکنندگان ، آنچه آنها فکر می کنند. شما باید از اشکال دیگر ابزارهای بازخورد کاربران وب سایت برای شناسایی نقاط ضعف خود و سپس رفع آنها استفاده کنید.

۶.شما یکپارچه نیستید (“متلاشی شده”)

این امر بسیار عادی است که فعالیت های بازاریابی دیجیتال در سیلوها به پایان برسد ، چه یک متخصص بازاریابی دیجیتال ، چه در IT ، و چه یک آژانس دیجیتال جداگانه. راحت تر می توان “دیجیتال” را در یک تکه مناسب قرار داد. اما مطمئناً م lessثرتر نیست. همه موافقند که رسانه های دیجیتال وقتی با رسانه های سنتی و کانال های پاسخگویی یکپارچه شوند ، بهتر کار می کنند.

به همین دلیل است که ما یک استراتژی بازاریابی دیجیتال یکپارچه را پیشنهاد می کنیم ، بنابراین بازاریابی دیجیتال شما برای شما سخت کار می کند! با برنامه یکپارچه شما ، دیجیتال به طور معمول بخشی از فعالیت بازاریابی شما و بخشی از تجارت خواهد شد. اطلاعات بیشتر.

۷.دیجیتال با توجه به اهمیت آن افراد/بودجه کافی ندارد

منابع کافی برای برنامه ریزی و اجرای بازاریابی الکترونیکی اختصاص داده می شود. به احتمال زیاد فقدان مهارت های تخصصی بازاریابی الکترونیکی وجود دارد که پاسخگویی موثر به تهدیدهای رقابتی را دشوار می کند.

به ابزارهای استراتژی و برنامه ریزی از جمله معیارهای عملکرد و بلوغ دیجیتالی و گزارش داده های بازاریابی منظم دسترسی خواهید داشت ، بنابراین می توانید موقعیت خود را در یک چشم انداز رقابتی پیگیری کنید.

۸.شما پول و زمان را از طریق کار تکراری هدر می دهید

حتی اگر منابع کافی داشته باشید ، ممکن است هدر برود. این امر به ویژه در شرکت های بزرگتر صادق است که در آن می بینید بخش های مختلف سازمان بازاریابی ابزارهای متفاوتی را خریداری می کنند یا از نمایندگی های مختلف برای انجام کارهای بازاریابی آنلاین مشابه استفاده می کنند.

به همین دلیل است که برای برنامه ریزی ، مدیریت و بهینه سازی کانال ها و پلتفرم های دیجیتالی خود باید روی یک استراتژی بازاریابی که برای شما و تیم شما کار می کند سرمایه گذاری کنید. نتایج بازاریابی مورد نیاز برای دستیابی به اهداف تجاری خود را افزایش دهید و ROI بازاریابی خود را افزایش دهید.

۹.آنقدر چابک نیستید که بتوانید جلو بروید یا پیش قدم بمانید

اگر به برترین مارک های آنلاین مانند آمازون ، دل ، گوگل ، تسکو ، زاپوس نگاه کنید ، همه آنها پویا هستند – رویکردهای جدیدی را برای جلب یا حفظ مخاطبان آنلاین خود آزمایش می کنند.

۱۰.شما بهینه سازی نمی کنید

هر شرکتی که دارای وب سایت است دارای تجزیه و تحلیل خواهد بود. اما بسیاری از مدیران ارشد اطمینان حاصل نمی کنند که تیم های آنها زمان لازم برای بررسی و عمل به آنها را داشته باشند. هنگامی که استراتژی بازاریابی دیجیتالی شما را قادر می سازد تا اصول اولیه را به درستی انجام دهید ، می توانید به پیشرفت مداوم جنبه های کلیدی مانند بازاریابی جستجو ، تجربه کاربر سایت ، ایمیل و بازاریابی رسانه های اجتماعی پیشرفت کنید.

۱۰ دلیلی که به بازاریابی دیجیتال در ۲۰۲۲ نیاز دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top
Call Now Button