تکنیک تصویرسازی در مذاکره و فروش

مشاور فروش و بازاریابی در استان مازندران و تصویرسازی فروش

در زمینه فروش و بازاریابی تکنیک های زیادی ابداع و ارائه شده که در هر کسب و کاری بسته به نحوه ارائه و جنس مشتریان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . البته بر خلاف برخی از همکاران معتقدم بعضی از این تکنیک های فروش در همه بیزینس ها نمی تواند منشا اثر باشد.
تصویرسازی برای فروش یکی از مهم ترین و پایه ای ترین تکنیک های حوزه فروش است که در هر کسب و کار و مذاکره ای موثر بوده . در صورت انحام دقیق و درست آن می تواند نتیجه شگفت انگیزی برای فروشنده رقم بزند.
فروشندگان حرفه ای برای تحقق نتیجه در دو حوزه برای رسیدن به فروش تلاش می کنند :

۱) تلاش بدنی و کلامی
۲) تلاش فکری و ذهنی

تصویرسازی در فروش یکی از مهمترین عناصر تلاش ذهنی فروشنده برای فروش می باشد که عبارت است از تصور ذهنی فرایند فروش قبل از اتفاق با کلیه جزییات توسط فروشنده و بهترین زمان برای آن قبل از شروع کار روزانه است.
البته برخی از مشاوران حوزه فروش و بازاریابی آخر شب را هم برای این امر مناسب دانسته اند که بنظر من اول صبح می تواند نتیجه بهتری داشته باشد .زیرا در تصویرسازی ذهنی نوع لباس و کفش پوشیده شده در آن روز در اجرای درست و باور بیشتر فروشنده موثر است.


به بیان دیگر فروشنده قبل از شروع کار باید فرایند فروش آن روز،نحوه پرزنت،خط فرضی جریان معرفی محصولات،سوالات طراحی شده،پاسخ به سوالات مشتری خوب و بدقلق،چانه زنی در مذاکره و انعقاد یک قرارداد برد برد را در ذهن خود مرور کرده و در واقع فرایند فروش را مرحله به مرحله با موفقیت به پایان برساند.
بعد از انجام این عمل کافی ست منتظر مشتری مانده و مطابق تصویرسازی صورت گرفته،موفقیت ذهنی را به موفقیت عینی تبدیل کند.

تکنیک تصویرسازی در مذاکره و فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top
Call Now Button