۶ راه افزایش فروش و جذب مخاطب در اینستاگرام

روش های افزایش فروش در اینستاگرام

۱) بیزینسی کردن صفحه 


با توجه به آمارهای تحلیلی صفحه های بیزینسی اینستاگرام می توانید نحوه تعامل مخاطبان و سلیقه و ذائقه آنها را به دست آورید و بر اساس این اطلاعات نسبت به تولید محتوا اقدام نموده و فروش خود را افزایش دهید.

۲) تکمیل قسمت بیوگرافی صفحه (Bio)

مشتریان قبل از ثبت سفارش و خرید معمولا حتما سری به قسمت بیو می زنند.این قسمت در واقع یکی از مهمترین بخش های صفحه می باشد که با توجه به امکان هشتگ گذاری می تواند در ایجاد کلمات کلیدی نقش بسزایی در دیده شدن کسب و کارتان ایفا کند.به خاطر داشته باشید به زبانی ساده،کسب و کار خود را به مخاطب معرفی کنید.

۳) برنامه ریزی و زمان بندی برای تولید محتوا

برای هر هفته و ماه خود برنامه ریزی دقیق محتوایی داشته باشید و بهتر است پست های خود را در یک زمان خاص منتشر کنید و قبل از ارسال پست از طریق استوری آن را اطلاع رسانی کنید تا مخاطب در انتظار محتوای شما باشد و با تمرکز بیشتری شما را دنبال کند.

۴) استفاده صحیح از هشتگ ها

با توجه به این که هشتگ های اینستاگرام قابلیت سرچ در گوگل را دارند سعی کنید در محتوای تولید شده از هشتگ های مرتبط استفاده کنید و بهتر آن است در متن های تولید شده از هشتگ بعنوان بخشی از متن استفاده کنید.

۵) پاسخگویی در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت

یکی از راههای پی بردن مشتری به اعتبار شما و صفحه تان نحوه تعامل و پاسخگویی شما می باشد.نحوه پاسخگویی شما به کامنت ها نیز تاثیر زیادی در اعتمادسازی مخاطب ایفا می کند.به هیچ عنوان کامنت های اعتراضی را حذف نکنید و سعی کنید پاسخ مناسبی به آن دهید.

توجه به گرافیک و کیفیت عکس ها و کاورهای ساخته شده برای ویدیو که درصد بالایی در جذب مشتریان و مخاطبان اکسپلور دارد.

۶ راه افزایش فروش و جذب مخاطب در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top
Call Now Button